بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 317: تعاریف بنیادین در باب دوستی

دوست خوب دوستی هست که وقتی نیازش داری، کمکت کند.

دوست خوب دوستی هست که وقتی نیاز به کسی دارد، به تو اجازه بدهد که کمکش کنی.

دوست خوب در واقع کسی هست که هر از چندگاهی الکی با تو درد دل کند و راجع به مشکلی که ندارد ازت کمک بخواهد و چند روز بعدش هم ازت بابت کمک بزرگی که کردی تشکر کند.

دوست خوب دوستی هست که جربزه ی فراموش کردن نیمچه اتفاقات بد را داشته باشد و هر دفعه پر انرژی تر از گذشته توی خیابان به تو برسد.

دوست خوب دستی هست که جربزه ی فراموش کردن نیمچه اتفاقات بد را به تو هم انتقال بدهد.

دوست خوب دوستی هست وقتی می خواهی راجع به یک موضوع خیلی خاص با او صحبت کنی، یک ساعت ننشینی چرتکه بندازی که : نکند از گفتنش به او پشیمان بشوم.

دوست خوب دوستی هست که راجع به همه چیز بداند

دوست خوب دوستی هست که هر چیز خوبی را که می داند، به تو هم بگوید.

دوست خوب دوستی هست که داستان های حیرت انگیز از جنگ جهانی دوم تعریف کند و به تو درس زندگی بدهد

دوست خوب دوستی هست که بیشتر از خودت حواسش به آینده ات باشد

دوست خوب دوستی هست که با شوخی هایت کیف کند و هر دفعه بیشتر از قبل بخندد

دوست خوب دوستی هست که وقتی سریالی را که تو هم دیده ای دارد می بیند، دائم در مورد اتفاقات مختلفش به تو پیغام بدهد و ابراز احساسات کند

دوست خوب دوستی هست که با تو بیاید "بابی دونات" و دلت را نشکند و دو تا دونات خوشگل سفارش بدهد!

دوست خوب دوستی هست که پای پیاده روی هایت باشد

دوست خوب دوستی هست که  ...



امضاء: خزنده ی مشعوف  

نظرات 10 + ارسال نظر
Medico جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 13:05

منو بردی زیر سوال؟
باشه
میرم به شخصیت آرمانی دیگه انتخاب میکنم

نه... بردمت زیر جواب اتفاقا
برو یه خوبشو پیدا کن. بذار شکوفا بشی!

الفا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 00:31

بیا بریم اونجا بشینیم، درم ببند تعریف کن ببینم چرا دیگه دلت نخواسته بری کلیسا؟
بیا راهنماییم کن لینکش کنم به یکی از مطالبت که به ندرت اون مدلی مینویسی
بیا در گوشم بگو ببینم چی شده
بیا

حرفش چندان در گوشی نیست. از موقعی که حوصله شو نداشتم دیگه نرفتم... از اون چیزا که بعد یه مدت می گی "چرا دیگه تکرار نشد" و در عین حال هیچ علاقه ای نداری که دوباره تکرار بشه. بعد این هم که سرکیس شد مقر اصلی خلیفه گری و اینا، دیگه سخت گیر تر شدن. بعدش یه بار رفتم مریم مقدس. آخرین بار بود...
حالا وقت خوب خیابون گردی و احتمالا کلیسا رفتن، پاییزه. یه ماه دیگه شاید حس ما هم برگشت سر جاش. وقتی هوا یکم زودتر تاریک می شه، آفتاب لعنتی هم پس کله ی آدمو نمی سوزونه. شاید یه شانسی هم داشتی و بارون زد! تابستون برای هر کاری، بدترین وقته

مدیکو پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 17:04 http://amnesia.blogsky.com

ببین چه خوب توضیح میدی!
بیا گیتس که نمیاد واسه من از این کارا کنه! من باید با شخصیت آرمانی مورد نظرم تعامل داشته باشم، تازه آدم که حتما نباید بشه شبیه شخصیت آرمانیش که
میتونه مثلا اپلیلیشناشو نصب کنه

بیل گیتس بدبخت help رو واسه من و شما ساخته! به توضیحات من اکتفا نکن مطمئنا کاربردا و قابلیتای بیشتری هم داره که من ازش خبر ندارم.

نیمه سیب سقراطی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:28 http://1ta414.blog.ir/

یه سری دوست ِ خوبا هستن که باید بگیری محکم ِ محکم بغلشون کنی ، همونا که آب انار ها و پیتزاها و دونات ها و آب هویج بستنی ها و پیاده روی ها و کتاب خوندن ها و درد دل کردن باهاشون اساسی می چسبه :)

+ من اون شکلاتی رو میخواااااااااااااااااام

خب اسلام در بعضی موارد دست و پای ما رو بسته! علاوه بر اینکه کلا بغل چیه بابا؟ های فایو زدن هم با کلاس تره هم حالش بیشتره

+ شکلاتی غلیییظ!

مگهان پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 02:06 http://meghan.blogsky.com

قرمز و قهوه ای سلیقه ی کاملا دخترونه ایه!

من اگه بودم قطعا همون سلیقه تو رو انتخاب می کردم! باز دلم سوخت که
یکی هم پیشم بود اون شب که کامنت گذاشتی... اینو دید دلشم خواست تازه
گناه جفتمون گردنت... بچمون میفتاد چی :| ¿¡

دونات نهایت کاری که بکنه آهت رو در بیاره. دیگه بچه نمی ندازه. پیتزا که نیست!

آلفا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 23:53

من هنوز کلیسا نرفتم
ببینم چقد دوستی که بیای برداری منو ببری این کلسای سرکیس مقدسو ببینم!
چهار قدم راه
...
هوس هیچیه این عکسو نکردم، الا اون آب طالبیه

اوووو.... می دونی چند وقته نرفتم کلیسا؟ بذار اینجوری بپرسم: می دونی چند وقته دیگه دلم نخواسته برم؟! فکر می کنم الان دیگه راه نمی دن. قوانینش یکمی عوض شده. ولی باز میل خودته می شه یه امتحانی کرد

+ اشتباه تشخیص دادی، آب طالبی نیست یخ در بهشت طالبیه توسط دوست سفارش داده شد که خوشش هم نیومد چون به هوای همین آب طالبی بودن سفارش داد

جی کوییک! چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:47

فهمیدن نفهمی ها را هم اضافه کنید به خواص دوست خوب!

صد البته. با این تبصره که ما ازش سوء استفاده نکنیم

مدیکو چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 13:35

با این onenote چیکارا میکنی؟
از اونجایی که تو برای من مثل یه شخصیت آرمانی هستی میام اینجا ببینم داری چیکار میکنی که تکرارش کنم ☺️
حالام رو گوشیم دانلودش کردم
ولی نمیدونم اصلا چی هست :/

نکنید این کارو با خودتون. من شخصیت آرمانیم بیل گیتس بود این شدم. شما شخصیت آرمانیت من باشم چی می شی دیگه. با خودت اینکارو نکن

والا نسخه ی دسکتاپش رو من استفاده می کنم و مال آفیس 2007 هم هست. قیافه ش مال گوشی یا مدل های بالا و پایین تر آفیس ممکنه فرق داشته باشه ولی در کل کار اصلیش اینه که نقش یه دفتر یادداشت رو برات ایفا می کنه. من مثل کتابی که می خونم رو اونجا نت برداری می کنم. قشنگ یه notebook تعریف می کنی بعد توی اون یه tab تعریف می کنی بعد section... دقیقا عین تقسیم بندی دفتر پاپکو ها. بعد توش لینک هم می شه گذاشت. یه موقع یه صفحه اینترنتی چیزی خوندی سریع می تونی ctrl+p رو بگیری پرینتر رو انتخاب کنی one note می ره توی دفترت، دیگه صفحه و pdf سیو کردن هات پخش و پلا نمی شه توی کامپیوترت که حالا بخوای یه ساعت دنبالش باشی. کلا که برنامه ی مدیریت نت برداریه دیگه

برنا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:03 http://Www.newday2014.blogsky.com

خدایا برسان از این دوستها....ما به آبنبات چوبی هم راضی هستیم

البته من به عنوان یه دوست برای اون دوستم دونات تهیه کردم در واقع شما به دوستی مثل من نیازمندی. حالا در اُردر های آبنبات چوبی

مگهان سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:43

قربون این دوست های خوب باید رفت اصلا .......
باید رفت و برنگشت ها ؛)

+ نامردانه دل سوزوندی هااا ... نامردانه
+ من دو دونات این وری رو به اون وری ها ترجیح میدم. اون قرمز ستاره ای هیچ سلیقه ی من نیست!!!

حالا ما می ریم،‌ولی بر هم می گردیم

+ خیلی خوشحالم که سوزوندم.
+ اون شیری رنگه با رگه های شکلات، و اون سفیده با پودر کاکائو سلیقه ی منه. قرمزه و شکلاتیه مال اوشونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد