بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

تعارف 90: تولدت مبارک لودویگ

- چطور است که مخترع تلویزیون، تلفن، موبایل، ماشین و ... را می شناسیم. ولی مخترع قرمه سبزی و پیتزا و فسنجان و  اینها را نمی شناسیم؟ مثلا چه کسی می داند مخترع شیرموز چه کسی بوده؟ اصلا یک لحظه به شیرموز دقت کنید. چرا یک نفر باید شیر را با یک میوه مخلوط کند؟ واقعا جسارت می خواهد. من از همینجا به مخترع شیرموز سلام و درود می فرستم بخاطر این اختراع ارزشمند... پس بعدا اگر به عنوان دسر کنار غذا، "ماهوکیدو" خوردید بدانید مخترعش من بوده ام. ماهوکیدو همان کدو ی خام و هویج رنده شده با پیاز نگینی و گردوی خرد شده در ماست به همراه نمک و روغن زیتون و رب زرشک و نعنا خشک هست. البته برندارید همین الان همه را با هم قاطی کنید بعد به من فحش بدهید ها. درصد ترکیب شدنشان بسیار حساس هستند و سری. اگر درست کردید و موفق بودید هم بعدش یک چایی نعنایی خرمایی چیزی بخورید خونتان نیافتد گردن من.


- دیشب گوگل به ما اعلام داشت که تولد 245 سالگی (یا 254) جناب بتهوون هست. ما هم لبخند ملیحی پشت مانیتور زدیم و رفتیم این و این را گوش کردیم (البته در کنار سمفونی 5 و 7 سونات مونلایت و اورتور اگمونت و باگاتل و اینها که قبلا تعارف زده شده)... بتهوون خزنده نبود اما در میان خزندگان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هست. هپی برثدی تو یو لودویگ.


نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان جمعه 27 آذر 1394 ساعت 18:23 http://Meghan.blogsky.com

فقط اون زرشک اون وسط چی میگه؟!
خودت بیا و برامون درست کن من هرچیزی که گیاهی باشه و جدید امتحان می کنم با افتخار، معمولا هم عشق می کنم از چشیدن طعمهای جدید...

تولدش مبارک

ما به شیرموز یه چیز دیگه میگیم، چون یه همسایه داشتیم که اسم شیرموز رو الکی الکی تغییر داده بود فک کن اختراع به این بزرگی رو نادیده بگیری و خودت اسم روش بذاری

زرشکه اتفاقا حرف آخرو می زنه. یه ترشی ِ باحالی می ده بهش. معامله پایاپای. من ماهوکیدو درست می کنم. تو هم اسکمو بده

+ تولدش مبارک

ehsan جمعه 27 آذر 1394 ساعت 17:35 http://icebucket.blogsky.com

جالب بود. پس منم می تونم خودم رو مخترع مربای هویجلو بدونم چون اولین نفری بودم که مربای هویج و آلبالو رو باهم قاطی کردم و با درست کردن یک طعم جدید، یک قدم دیگر بشر رو با غایت نهایت خودش نزدیک کردم. قدمی بس ترش و شیرین

هویجلوووو؟؟!!!! خب دو لقمه ی اولو بزنی که دیابت می گیری!!

من به شخصه قول می دم هرکی هویج و آلبالو با هم خورد (و زنده موند) حتما بهش بگم که شما اختراعش کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد