بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 391: دو هزار و سیصد تومان + یک کارت متروی بدون شارژ

خیلی بد است که بعد از ۲-۳ سالی که دستت توی جیب خودت بوده، یکدفعه در تمام کارهای عالم به رویت بسته بشود... و نه از این جهت بد که جیبت خالی بماند، چون با روزی هزار تومن هم می توان رفت دانشگاه و درس خواند و برگشت. بد از این جهت که احساس بی جربزگی دست می دهد به آدم! و مهمتر اینکه باید تا یک سال دیگر هرچقدر که می توانم پس اندازم را بیشتر و بیشتر کنم برای رفتن.


هنوز تلاش هایی که از دو سه ماه پیش شروع کرده ام را دارم ادامه می دهم، بعضی هاشان که موکول شدند به بهمن و اسفند و آنطرف سال، بعضی هاشان هم که مختومه اعلام شدند. امشب بود که خوشبختانه یک کار پروژه ای رسید دستم تا حداقل بتوانم یک نفسی بکشم...! من دچار آن طلسم معروف کارمندها نمی شوم که همه شان می گویند: خواستیم از کار کارمندی بیایم بیرون ولی نتونستیم... و بعدش هم ۴ کیلو حسرت می خورند. دلیلش هم این هست که توی همین یک ماه ۲ بار کار کارمندی پیشنهاد شد به من، و من دستم را گذاشتم روی گوشم و برای خودم خواندم لا لا لا لا لا... نمی شنوم چی می گی!!! فکرش را هم نمی توانم بکنم که کل برنامه هایم برای یکی دو سال آینده، بخاطر کار کارمندی به هم بریزد.


- شب ها بیدار می مانم. ساکت است. مثل همیشه. از ۱۰ سال پیش خیلی چیزها تغییر کرده. اما این یکی نه. امیدوارم هیچ وقت تغییر نکند.


امضاء: خزنده ی طبقه ی کارگر  

نظرات 3 + ارسال نظر
hatef سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 15:16 http://hatef92.ir

شرایط مرزی؟؟
متوجه نشدم

یعنی شرایط ورود بهش. boundary condition !

مهران دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 05:56 http://mehran.blogsky.com

منم خیلی وقته سعی می کنم شب ها رو از دست ندم. بخاطر همین سکوتش.
- این صرفا نظر منه: ولی اگه حس می کنی نیاز به پول داری کار کارمندی رو قبول کن و هر وقت اوضاع مالی ت اوکی شد خب می تونی بیای بیرون. می تونی به چشم یک پروژه ی کارب کوتاه مدت بهش نگاه کنی

مساله ی کارمندی تعهدش و زمانشه که هم باید دو سه سال بمونم هم اینکه دانشگاه رو باید چهار پنج ترمه تموم کنم. متاسفانه فقط کار پروژه ای می تونم انجام بدم

هاتف دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 02:35 http://hatef92.ir

جالب بود ...
من هم مدتی کارممند بودم
برای اینکه بشه یک سال کار کرد و چیزهایی یاد گرفت و پول خوبی هم پس انداز کرد خوبه :)

خوبش که خوبه! ولی شرایط مرزیش به من نمی خوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد