بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 398: به نام علم

خوشحالم، ذوق زده ام، سراسر انرژی ام، بالا و پایین می پرم! همه چیز آماده هست. همه چیز... این ۲ سال بارها این حس را تجربه کرده ام، حس حرکت به سمت هدف، حس پرواز... و امروز قوی تر از هر روز دیگر تجربه اش کردم بخاطر همین یک وبسایت.



بیش از ۲۰۰ کتاب و مقاله. میانگین ۵۰ صفحه... ۱۰ هزار صفحه. ۱۰ هزار صفحه ایده ی ناب، آجر برای بنای ساختمان دانش، منبعی که دو ماه بود دنبالش می گشتم، و امروز از آسمان رسید به دستم. زنده باد «آگاهی»، زنده باد «فلسفه ی ذهن». زنده باد «هوش مصنوعی»  زنده باد فرمت پی دی اف!!!


ـ به نام علم... به یاد دکتر الدن تایرل

امضاء: خزنده ی محقق  

نظرات 5 + ارسال نظر
جی کوییک شنبه 19 دی 1394 ساعت 16:56

خوبه!من من م میخونم!به ک هم میگم بخونه.به درد پروژه ش میخوره!

اقرا اقرا

جی کوییک شنبه 19 دی 1394 ساعت 16:53

دلت خوشه ها!
من وقتی مطمین بشم که کاری نمیتونم بکنم، به کتاب پناه میبرم و مطالعه تا این امید که یه روزی یه چیزی میشم، در من نمیره!

دلم خوشه دیگه. چرا نباشه؟

میدیا جمعه 18 دی 1394 ساعت 23:54

امروز بهش سر زدم. خیلی خوشمان آمد. تا وقتی چیز ارزشمندی برای مطالعه هست میشه زندگی کرد. من هر کتابی که میخرم همین حسو دارم.

عالی!

فرانچسکا جمعه 18 دی 1394 ساعت 01:14

زنده باد خزنده
به خاطر اینکه همیشه یافته های خوبش را با ما به اشتراک می گذاره

شیما پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 21:26 http://tgbygv.blog.ir

خدایی نکرده نمیخوای که همشو بخونی
میگم حالا انقدم تند نرو! ینی میگم بپا مث اون خرگوشه نشی

واسه چی نخونم؟ من نخونم کی بخونه؟ کی بخونه من نخونم؟

+ کدوم خرگوشه؟ خرگوش زیاد داریم! لاک پشت ولی یدونه داریم. اونم قهرمان شد در اوج خداحافظی کرد دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد