بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 402: خزنده ی آزمایشگاهی

1:

- تصور کن صبح بلند می شی و فقط خودتی و خودت. یه موقعیت post apocalyptic... خب سوال اول. اگه فقط بتونی یک نفر رو کنار خودت داشته باشی، کی رو انتخاب می کنی؟

- اوم... هیچ کسو.

- نه خب اگه خجالت می کشی فقط نسبتش رو بگو. دوستت، فامیل یا عضو خانواده...

- خجالت چیه؟! کس خاصی رو انتخاب نمی کنم

.

.

.

- خب سوال چهارم... اگه فقط یه وسیله ی نقلیه بتونی انتخاب کنی، چی انتخاب می کنی؟

- اوم... سفینه ی فضایی

- سفینه ی فضایی وسیله ی نقلیه س؟

- نیست؟

- جواب واقعی بده.

- به من می گی تصور کن از خواب بلند می شم همه محو شدن از روی کره ی زمین. بعد انتظار داری جواب واقعی بدم؟!


2:

من در حال زدن تست میلون MCMI

- نوشته "نوشیدن الکل هرگز مشکل جدی در کارم بوجود نیاورده"... خب بزنم بله یا خیر؟!

- بزن بله

- یعنی من الکل می خورم و مشکلی برای کارم بوجود نمیاد؟

- خب بزن خیر

- یعنی الکل خوردنم مشکل بوجود آورده برام؟

- چمیدونم! یه چیزی بزن دیگه...

...

- نوشته "تازگی ها حتی صبح ها هم احساس ضعف و بی حالی می کنم". خب من فقط صبح ها احساس ضعف و بیحالی می کنم. چی بزنم؟

- بزن بله

- آخه نوشته "حتی صبح ها"! بزنم بله یعنی اینکه 24 ساعت روز احساس بی حالی می کنم.

- بابا جان اصن من نباید توضیح بدم بهت. خودت هرچی برداشت می کنی

...

- انصافا این دیگه خیلی مسخره س! "پرهیز مصرف بیش از حد مواد مخدر یا الکل در گذشته برایم با دشواری هایی همراه بوده است" خب آخه نباید اولش بپرسه تو مصرف داشتی یا نه؟

- غلط کنم یه بار دیگه بهت پرسشنامه ی روانشناسی بدم پر کنی! بده ش به من لازم نکرده بزنی...

- خب یعنی چی آخه؟ بزنم آره یا نه؟ هر دوتاش می شه من مصرف بیش از حد داشته م. من فقط مصرف نرمال داشتم! (می خندم. می خندد)

- بده ش به من گفتم!


 به نقل از کتاب New approaches to qualitative research: wisdom and uncertainty


Wisdom comes with practice and experience, and understanding the need to respond to unpredictable circumstances. Ethics is a bit like jazz. It is about more than simply following the notes on the page.


امضاء: خزنده ی موشکاف  


نظرات 9 + ارسال نظر
میم سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:37

آه عذر میخوام! نمیدونم چرا دقت نکردم اسم کتابه رو ذکر کرده اید! :))
اما نمیدونم از کجا گیر بیارمش علی ای حال!

میم سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:23

اگه wisdom نیاز به practice و exprience داره، در اولین قدم برای ورود به این مسیر، باید از کجا شروع کنیم؟
شما کتابی در این زمینه ها، یا کتابی که هولمون بده به سمت عقلانیت، منطقی بودن و اینها می شناسید؟ یا چمیدونم، سایتی چیزی!

افشین سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 14:39

یاد اون تست شخصیت 16personalities.com
افتادم چند تا سوالش دقیقا همینطور گیر کردم.
شخصیت من istp افتاد که خودم باور ندارم زیاد!

مممم. i;که باید باشی به نظرم. s رو نمی تونم تشخیص بدم... p رو هم همینطور... ولی فکر می کنم f باشی!

آناهیتا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 16:07

آخ منم یبار این تست میلیون کوفتی رو دادم. نصف سوالاش راجب الکل و مواد و تمایلات خاکبرسری بود و می خواست بدونه چجوری باهاشون دیل میکنیم :|

بعد من هی به اونکسی ک داشت ازم تست میگرفت میگففتم باید اینو چی جواب بدم؟ اونم میگف یه چیزی بزن دیگه.
آخر ک نتیجه ش اومد گفتم بنا بر اینکه نصف این سوالا رو "یه چیزی" زدم، خودت فک می کنی نتیجه ش چقدر واقعی باشه ؟ :|

:))) خاک بر سری هایی که حتی من هم ازشون خجالت کشیدم
آره دقیقا... بعدش همین مبهمیجات هم می شه معیار قضاوت و تحلیل

میله بدون پرچم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:00

سلام بر خزنده موشکاف
ترکیدم از خنده

سلام... می بینی زندگی ما رو میله جان؟

manic man جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:04 http://manicman.ir

:))))))))))))))

جی کوییک چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 08:34

هفده و خرده ای شد معدل کوفتی م!میخوام درس بخونم دیگه:-D

بخوان بخوان. اقرا.

جی کوییک سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 19:03

همین دیگه!عجب جمله بود این آخری!
گرچه جالب نیستن درکل این جملات که استیتمنت طوری هستند اما مشکل من با اثیکس همینه دیگه!مسخره ست!حالا درسته بیست شدم درسشو اما دلیل نمیشه که قبول ش کنم که!
دو تا اولی بهترن!یه تمرین و ممارستی کنما این ترم خزنده!!!کف کنم حودم!
+اون مشکلات تست م مشکل زبان فارسیه!
من از کودکی با حرف زدن مامان بابام سر همین چیزا مشکل داشتم!
هنوزم دارم!

خب... حالا تو که مهندسی، اخلاقتم 20 شده، آیا حق با ایشان است یا نه؟!
+ چی شد آخر معدلت؟ ترم بعد می خوای چه کنی؟

مگهان دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 13:06

آقا دقیقاااا من مشولم با این پرسشنامه ها همینه دیگه:|
زوانم پریش میشه دوس دارن طراح رو بذارم جلوم بگم خودت خدا وکیلی چجوری به اینا جواب میدی آخه:|¿

+ این خوبه باز، به ما یه پرسشنامه داده بودن رومون نمیشد جواب بدیم:| دلمون می خواست خودمونو سانسور کنیم حتی:))))!

آره یادمه گفتی! این پرسشنامه ها یه فاز بومی سازی دارن علاوه بر ترجمه که انگار هیچ کس به این بخش توجه زیادی نداره. مشخصا وقتی یه محقق غیر ایرانی پرسشنامه ای تهیه می کنه و ما می خوایم بهش جواب بدیم، در حالت عادی دچار مشکل می شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد