بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 411: شوخی می کنی؟!

شما قطعا آرزوهایی دارید. آرزوهای دست یافتنی، دست نیافتنی، احمقانه، واقع بینانه، رقت انگیز، جاه طلبانه،... رویا چیزی است که ما همه می توانیم سهمی از آن داشته باشیم... می گفتم، شما آرزوهایی دارید و فرض کنید که ۵ تای آنها شدیدا در ذهنتان بولد شده و چه بسا خط فعلی زندگیتان را بر اساس این ۵ آرزو تنظیم کرده اید.


همینطور تصور کنید که یک موقعیت برای شما بوجود می آید که به شکلی می توانید به کمک آن هر ۵ تا آرزو را یکجا و بدون هیچ حرف و حدیثی تحقق ببخشید. یک موقعیت طلایی و یک فرصت once in a lifetime. فکر می کنید واکنش تان چه باشد؟ با سرعت تمام این موقعیت را بپذیرید و تلاش را آغاز می کنید؟ تمام زندگیتان را برای ۱ سال هم که شده تعطیل می کنید تا هرطور که شده انجامش بدهید؟ چشمهایتان را می بندید و با جسارت شیرجه می روید توی این فرصت بادآورده؟... من اکنون در همین شرایط فرضی هستم. و باید اعتراف کنم که ۲۰ روز هست که هنوز دارم به شدن و نشدنش فکر می کنم. و هر وقت می خواهم فرصت را بپذیرم باز از پشت میزم بلند می شوم و شروع می کنم قدم زدن در قطر اتاق. یک خزنده می تواند در این حد و اندازه خر باشد.


هنوزم که هنوزه به جای تنظیم یک قرارداد سفت و محکم نهایی با خودم برای استارت این فرصت، نشسته ام اینجا و کلمات را پشت سر هم پیاده می کنم وسط مانیتور... در این حد خر.


امضاء: خزنده ی مشکوک  

نظرات 12 + ارسال نظر
میله بدون پرچم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 17:56

بله به‌خیر گذشت جناب هایکو

هایکو سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 22:23

میله بدون پرچم؟؟ داشتم معنیشو محض احتیاط سرچ میکردم دیدم یه وبلاگم به این اصطلاح ساخته شده. گفتم اگه حرف بدی بود که عنوان وبلاگ نمیشد خلاصه بخیر گذشت.
:-):-)

مهراد شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:50

Hi
Don't make so much fuss a bout it
Provide for the future

jubilant شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 15:57

سلام بر دوست بزرگوار و عزیز
حالت خوبه؟ناگهان به یاد نوشته های خوبت افتادم و اومدم سراغ وبت و دیدم وااای هنوزم هستن نوشته هات..
خلاصه که دلم تنگ شده بود برای دوستای خوبی مث شما
امیدوارم خوب باشی و پرفکتتت:) ؛)

سلام! ظهور کردی!
مرسی رفیق شما هم امیدوارم همیشه عالی باشی.

هایکو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 14:35 http://www.feshorde.blogfa.com

سال 95 پیشاپیش مبارک :)

میله بدون پرچم دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 11:29

سلام خزنده
واکنش من چه خواهد بود!؟ اول هنگ می‌کنم... بعد که از هنگی در آمدم شروع می‌کنم به شمردن...یک...دو...سه...چهار...پنج... اگر یکی از این پنج‌تا کم باشد طبیعتاً ناخودآگاه همان آرزوی مفقوده را بر تخت می‌نشاند و باقی را نوکران و غلامان آن آرزو قرار می‌دهد! و اینجوری به خودآگاه پیام می‌دهد که مراقب لبخند این غلامان باش، که هدف اصلی تو همان است که هنوز بدان دست نیافته‌ای، مرگ بر امریکا! (این آخری را درک نکردم...ناخودآگاه است دیگر!) اگر هر پنج‌تا باشند، دوباره می‌شمارم!! آنقدر دوباره می‌شمارم که یکی‌شان کم شود! اما اگر هی شمردم و باز کم نشد آن‌گاه به خودم مشکوک می‌شوم! آیا دشمن در من نفوذ کرده است!؟ مرگ بر آمریکا!!... تحمل خوشبختی مثل تحمل آزادی سخت است... بیخود نیست که شاعر شیرین‌سخن گفته است: من و این همه خوشبختی محاله !!

سلام...
شاید بهترین عبارتی که می تونست این وضعیت رو توضیح بده، همون "تحمل خوشبختی" بود که عنایت فرمودید جناب میله!! من شمردنام تموم شد ولی آرزوهام کم نشد. دیگه گوش آمریکا کر شروعش کردم (مرگ بر انگلیس)... یکی برای پنج تا. پنج تا برای یکی

مهران شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 17:19 http://mehran.blogsky.com

به این فکر کن که قبولش نکنی, از زندگی فعلی و همین برنامه ای که برای اینده ت چیدی (نه اون پنج تا رویای ارمانی) چه چیزی رو از دست می دی؟ اگه چیزی رو از زندگی فعلی و اینده ی رویتن ت از دست نمی دی....

همه چیزو از دست می دم! همه چیزو... شروعش کردم

manic man شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 09:15 http://manicman.ir

یا خزنده به شما پیشنهاد میکنم به آهنگ lose yourself از برادر eminem رجوع کنی. به خصوص این جمله :
Look, if you had one shot or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?

به به... نشستم یه دل سیر گوشش کردم بعد مدت ها

جی کوییک جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:03

کرم یا قارچ ...فرقی نداره.

جی کوییک جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 20:31

ببین!من میدونم این خریت از کجا ناشی میشه.ازونجا که هرچقدم بهت توضیح بدم نمیفهمی!چون اگه میتونستی بدونی، میگفتی بخاطر این قطر اتاقو رژه میرم!

+تشخیص من میگه، تو بیشتر از آی ان تی جی، آی ان تی پی هستی.
جی ها میپرن وسط فرصتا با انگیزه خوشبخت شدن و بدبخت هم میشن خیلی وقتا!پی ها اما، میشینن ومیشینن تا بعدا دلیلی داشته باشن واسه اینکه عقب موندگی هاشونو تحلیل کنن و بگن چرا جاشون اینجاس!
++بپر وسط ش .شاید به پنج تاش رسیدی...اگرم نرسیدی، تحلیلش میکنی و اونوقت شاید به چارتا یا سه تاس برسی...اگرم به هیچکدوم نرسیدی، خانواده تشکیل بده که حداقل دلت نخواد بمیری.
اینطوری پنج تا جدید و احمقانه شو تعیین میکنی!بعد به خودت میگی دارم وارد فاز جدیدی از خوشبختی و اصالت زندگی میشم و با خودت حال میکنی!
بعد میری ملارد، قارچ میکاری!!

مساله جی و پی نیست. مساله شک به سودمند بودنش نیست. مساله دقیقا خر بودنه. چون همه چیز آماده س و همه چیز قطعیه. اتفاقا من حتی می تونم بگم که پذیرفتمش! ولی هنوز نتونسته م شروعش کنم
+ این قارچ دمده شد الان کرم پرورش می دن کجای کاری؟!

میدیا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 01:39

من باشم آره یه سال رو تعطیل میکنم صرفا تلاش میکنم! به ریسکش می ارزه

جدی؟ پس کلا زندگیمو تعطیل کنم بهش برسم؟ اوکی پس سال دیگه می بینمت

آناهیتا پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 22:51

بهرحال احتیاط شرط عقله.
دیگه آدم نباید یهویی شیرجه رو بزنه, چون ممکنه بعدش بفهمه تو استخر مورد نظر آب نیس :-/

البته دیگه نباید اونقدر تعلل کرد که فرصته از دست بره :-/

احتیاط و اینا انجام شده. الان دو ماهه که روش کار می کنم و می دونم جواب می ده. فقط نمی تونم شروعش کنم و حقیقتا نمی دونم چرا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد