بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 427: هرچه ساده تر بهتر

- هرکسی عاشق هر الگوریتم یادگیری ای که باشد، آن را به مغز انسان نسبت می دهد. یکی می گوید مغز انسان مثل شبکه عصبی هست، یکی می گوید مثل IBL ها هست... ولی من می گویم مغز انسان مثل یک شبکه ی احتمالاتی بیز است. اصلا احتمالات خیلی قدرت دارد، خوشگل هست، و کارآمد. احتمالات همه چیز را توضیح می دهد. وجود من و شما را...! مثلا قانون بیز می گوید احتمال رخداد آینده ی روشن به شرط اوضاع ظاهرا بسامان، عبارت است از احتمال خوب جلوه کردن اوضاع به شرط اینکه واقعا آینده ی روشنی در انتظار باشد، ضرب در احتمال رخداد آینده ی روشن در کل، تقسیم بر احتمال بسامان جلوه کردن اوضاع به هر دلیلی. حساب که می کنم حدودا احتمالش در می آید حدود 44%. منطقی هست.


- یک چیزی می خواستم بگویم یادم رفت... ولش کنید. تیتر هم به همان ربط داشت.


- Martian ببینید.

امضاء: خزنده ی فراموشکار  

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا میم سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 12:03

سلام آقای خزنده.
43 روز و 20 ساعت دیگه کنکور دارم.
با وبلاگتون خداحافظی میکنم تا بعد کنکور .

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد