بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۴۴۳: تو بمان

خواهش می کنم تو یکی دیگر مثل چند ده نفر دیگر دود هوا  نشو! همین طور انرژیک باقی بمان، با تلاشی که این مدت اخیر می کنی تا پارسی صحبت کنی و نو و بدیع کلمه هایت را انتخاب کنی. همینطور پایبند به تمام آرزوهای چند ساله ات بمان. و همچنان از کیچ پرست های تازه به دوران رسیده متنفر باش. زیر عکس most prestigious and noble residence in Milan یک کپشن انقلابی بنویس و وقتی ایده هایم را می شنوی تا جای ممکن «الف» هایت را بکش که: «وااااااااااااااای بر من با ایده های شیطانیت»


من به همان اندازه که آینده ی خودم را روشن و معنادار می بینم، به گام های تو هم امیدوارم. عطش خالص زنده نگه داشتن جسد نیمه جان هویت هنر ایرانی ات را آنقدر باور دارم که یک لحظه تمام کینه های به دل گرفته ام از این خاک را فراموش می کنم و دلم هوای کاشان و کرمان و یزد و تبریز و شیراز را می کند! تو تغییر نکن. انجامشان بده تا دست آخر به همانجا برسی که ۴ سال قبل کنار تاکسی های میدان ونک حرفش را می زدی، وقتی که تازه تصمیم گرفته بودی بروی رشته ی معماری. همچنان مثل یکی از کارکترهای رمان های میلان کوندرا، یا رومن گاری باقی بمان. همانقدر بی شیله پیله و واقعی!


امضاء: خزنده ی چشم به انتظار  

نظرات 2 + ارسال نظر
یوکتو :) دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 02:22 http://yukto.blog.ir

خدا رو شکر که موقتیه

یوکتو :) یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 23:07 http://yukto.blog.ir

چند وقت پیش توی همین پست سوال پرسیده بودم که اگه بری cmu بازم تو وبلاگت مینویسی که احتمالا درست ارسال نشده چون تایید نشده بود...
دفعه بعدی که سر زدم به اینجا دیدم نوشتی دیگه نمی نویسی!

آره ثبت نشده بود. کاملا موقتیه این ننوشتن وگرنه وبلاگ ساخته شده برای نوشتن از دانشگاهی مثل cmu!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد