بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 447: یک قاشق بیسکوییت خیس خورده ی مارسل پروست

اینجا نوشتن دیگر برایم حال و هوای نوستالژی گرفته... فاصله افتاده و نمی دانم اصلا این طور نوشتن چه جایگاهی توی روزمرگی هایم دارد. اما امروز، ظهر، وقتی که هیچ کسی توی آزمایشگاه نبود، و من از مصاحبه ی کاری ساعت ۹ برگشته بودم، یک لحظه احساس کردم همان فشاری را دارم تحمل می کنم که قدیمها سر و کله اش که پیدا می شد،  سریع می دویدم پای کامپیوتر و شروع می کردم اینجا نوشتن. برای همین هم دو دقیقه سرم را گذاشتم روی میز. چندتایی نفس عمیق کشیدم و آمدم سراغ اینجا.


نمی خواهم و حوصله اش را هم ندارم که فعلا از این حال و احوال چیزی بنویسم اینجا. این پست ۱۰۰٪ همان کاربری سوپاپ اطمینان را دارد الان، برای اینکه منفجر نشوم و خون و کثافت اینجا را برندارد! می دانید... همین الانش احساس آرامش بیشتری دارم. یک چیزی بود مثل سرطان حرف. نمی دانم... الان دیگر نمی دانم چرا آمدم. بیخیال


امضاء: خزنده ی فرار  

نظرات 9 + ارسال نظر
برنا شنبه 25 دی 1395 ساعت 10:20 http://Www.newday2014.blogsky.com

ای جوان رعنا
بیشتر بیا اینجا
بیشتر مراقب خودت باش...
ما که در دنیای واقعی شمار ا نمی بینیم، دست کم اینجا ببینیمتون....

در خدمتیم ای برنا. مراقبیم مراقب. مراقب باشید... و شادکام همی

سحر چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 22:51

اون عنوان ات منو کشته ... واقعا شاید با بیسکوییت خیس خورده تو چای بتونم مارسل پروست رو ادامه بدم

سحر چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 22:49

تو رو نمی دونم اما هیچی مثل نوشتن حال منو خوب نمی کنه

میله بدون پرچم دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 13:27

سلام
بیسکویت فقط بیسکویت خیس‌خورده در چای... قشنگ واضحه که با شعار تو بزرگ شدی گولمون زدند و این لذت رو از ما گرفتند! من چند سال پیش دوباره کشفش کردم و خیلی شاکی شدم

چند وقت پیش یه کارتون دوران کودکی رو می دیدم و فکر کردم با خودم که نامردها منو زود بزرگ کردن!!! و این بیسکوییت خیس خورده هم همینطور... چای و ایضا شیر! زنده باد بیسکوییت مادر، و البته بیسکوییت قندی گرجی

تک مُدی پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 16:13

چه خبره اینجا!! :)
برم پیشگو شم کم کم

منیره چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 19:13

اقا سرطان حرفتون به جونم
اصلا سرطان حرفت چند؟؟؟

جونتون سلامت ماه بانو! صفا آوردید نور پراکندید! پیش ما بمان اینجا هم کمتون داریم ایضا ... دو قبضه کمتون داریم

Bluish سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 13:38

ببخشید من یه سوال هم دارم، اسم حافظه‌ی کارت گرافیک رو شما میدونید چیه؟ بجز حافظه‌ی GPU البته!
اونی که ازمون پرسیده گفته یه اسم خاص جالب داره

راستش زیاد آشنا نیستم با سخت افزار کامپیوتری. اینو می دونم که GPU واحد پردازش کارت گرافیک هست که وظیفه ی رندرینگ و اینا رو به عهده داره. یه memory هم برای کارت گرافیک تعریف می شه که بهش همون memory می گن! نمی دونم اسم دیگه ای هم داشته باشه

Bluish سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 13:33

ایمیل من تو لیست بلاک کامنتاتونه!؟ :-)) چرا آخه؟

در جریان نیستم!

Bluish سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 13:31 http://bluish.blogsky.com

دیر‌وز ظهر‌ یاد این‌جا بود‌م!
جالب بود برام که اینجاامـروز به‌روز شد...
امید‌وارم اوضاع و به تبع‍ش، حالتون هم ب‍هتر شه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد