بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۴۵۲: مرتیکه شلخته

واقعا من برنامه نویس نبودم که git را بشناسم. وگرنه که چطور می شود یک پروژه را بدون git چرخاند؟ پروژه که هیچ... اینها شرکت را بدون git می چرخانند! اولش به بالا دستی ام گفتم: گیت استفاده نمی کنید؟

- گیت چیه؟

- ... سیستم مدیریت کد، مدیریت پروژه ... (نگاه مستمر غلیظ بدون پلک) نه؟ نمی ترسید کداتون پاک بشه؟ بخواید عوضش کنید؟ بخواید قبلی رو برگردونید؟

- نه . بریز توی فلش که پاک نشه

- چشم


و اینگونه بود که از توضیح دادن نا امید شدم و رفتم خودم یک git ریختم و یک اکانت gitlab گشودم و نشستم دیدن tutorial های لیندا. ولی خودمانیم. فکر نمی کردم انقد خوب بشود مرتب و تمیز بود! غربی ها چه کارهایی که نمی کنند.


گیت معنی یک احمق یا آدم نچسب می دهد. این نرم افزار، دستپخت جناب استاد اعظم لینوس توروالدز هست. همان کاشف قاره ی لینوکس... در وصف نام git ایشان گفته که:

"I'm an egotistical bastard, and I name all my projects after myself. First 'Linux', now 'git'."


امضاء: خزنده ی تر و تمیز  

نظرات 2 + ارسال نظر
جی کوییک شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 10:33

اه خزنده
شما جِی ها!!

برنا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 17:12 http://Www.newday2014.blogsky.com

موفق باشی رفیق

ممنون دوست عزیز. شما نیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد