بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 433: بیش تفسیر گری و خود استرونات پنداری



عکس بالا چرا انقد حس خوبی به من می دهد؟! حرارت آتش لباس فضانورد را حس می کنم. و احساس می کنم می دانم کجا دارد می رود. و به طرز عجیبی این عکس برایم mainstream است، انگار که روزی ۲۰ بار توی خیابان با این وضعیت مواجه شده باشم... خودم را جای آن فضانورد می گذارم. و یک کسی که من را می شناسد هم توی آن ماشین سدان سیاه رنگ جلو، که برگشته و با دهان باز از شیشه ی عقب دارد من را نگاه می کند.

امضاء: خزنده ی بی ربط  

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراد سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 01:25

فضانوردی که خط عابر پیاده را گم می کند

مهراد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:32

با دهان باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد