بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۴۳۸: اثبات کنید

- بالاخره یک روز اثبات می کنم که ما همه واقعیت مجازی گنجانده شده توی یک چیپ کامپیوتری متعلق به شرکت IBM هستیم. البته این شرکت، ویژنی از خودش را هم توی این واقعیت مجازی چپانده فکر کرده خریم نمی فهمیم. رد می خواسته گم کند. ولی من مچش را گرفتم. یک روز اثبات می کنم.


- در کتاب مقدس خزندگان آمده:«روزی خواهند فهمید...» چه کسی؟ چه چیزی را؟ چه زمانی؟ مهم نیست. زیبایی این جمله همین هست! بالاخره هر چیزی که باشد، هرچقدر که انکارش کنند، هر چقدر که منتظر شکست خوردنش باشند... بالاخره یک روز می فهمند که با چه چیزی طرف بوده اند... تو هم روزی می فهمی، نگران نباش.


+ و یک پی نوشت کاملا بی ربط: قبل هر اظهار نظری لطفا ۹ ثانیه فکر کنیم. ۳ ثانیه به خودمان، ۳ ثانیه به طرف مقابل، ۳ ثانیه هم به موضوعی که داریم راجع بهش صحبت می کنیم. داستان همیشه با «شوخی کردم» و «اعصاب نداشتم» حل نمی شود. مراقب باشید گیر irreversible جات نیافتید . با تشکر!


امضاء: خزنده ی مجازی  

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 22:48

Irreversible جات قشنگ بود
قانون ٩ ثانیه نیز هم!

یوکتو :) دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 17:10 http://yukto.blog.ir

من هم یه تصور این مدلی دارم البته نه توی چیپ کامپیوتری.
اگه یه وقت اثباتش کردی میخوای به همه آدما بگی؟
فکر کنم آمار خودکشی بزنه بالا.

+و یک پی نوشت کاملا بی ربط: اگه حوصله ، وقت و سایر پارامترهای لازم برای جواب دادن رو داشتی ، میشه در مورد رشته کارشناسیت یه مقدار توضیح بدی؟

در مورد چیش؟ واحد هاش، گرایش هاش، بازار کارش،‌نیازمندی هاش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد