بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۴۶۵: رای من، یا آقامیرسلیم یا ماه بانو

- سال ۸۸ یکی از نامزدها برگه در می آورد و رو به دوربین می گیرد و آن یکی نامزد برمیگردد می گوید: ما با پدیده ای مواجه هستیم که توی دوربین زل می زند و دروغ می گوید...  سال ۹۶ یکی از نامزدها هم برگه را در می آورد نشان دوربین می دهد، هم خودش ادامه می دهد که: ما با پدیده ای مواجه هستیم که توی دوربین زل می زند و دروغ می گوید...  سال ۱۴۰۰ احتمالا یکی از نامزدها برگه ی بغل دستی اش را به خودش نشان می دهد و می گوید: شما با پدیده ای مواجه هستید که من توی دوربین زل می زنم و دروغ می گویم... اصولا حماقت هم نه بوجود می آید نه از بین می رود و این حرفها.


- من البته دوست دارم به آقامیرسلیم رای بدهم. به چند دلیل: اولا اینکه خب استاد دانشگاهمان بوده، پس عرق امیرکبیری ام کجا رفت؟ حالا درست است باهاش درس داشتم و حذف کردم ولی دلیل نمی شود. اصلا همین درس حذف کردن بخاطر چه بود؟ بخاطر سخت گیری بیش از حد. خب اگر دانشجوی فلک زده با هزارترفند نمی تواند از آقامیرسلیم ۱۵ بگیرد، معلوم هست کسی هم نمی تواند زیر دستش رانت خواری کند. تازه شما می آمدی برگه را برایش پر می کردی... فایده نداشت که. باز هم نمره ات زیر ۱۵ بود. این نشان می دهد که ایشان به متوسط و خوب راضی نیست که. تا ایران را بهشت نکند ول نمی کند. دوما ایشان مهندس است خب. پس عرق مهندسی من کجا رفته؟ اصلا مهندس جماعت توانایی حل مساله دارد والسلام. سوما ایشان خیلی شاهنامه وار حرف می زند. من دوست داشتم وقتی کلماتش را با طمانینه وسط دعوای قالیباف و روحانی می کشید. یک حس «به هیچ ورم» درونش موج می زد. و چهارما که خوشتیپ هست. حالا شاید جذاب نباشد، ولی کارکتر دارد. همه می شناسندش. حداقل از ترامپ خوشتیپ تر است ای بابا


- البته ممکن است رای من به ماه بانو هم برگردد. ماه بانو خوش اخلاق است. از بحث سیاسی هم بدش می آید. وقتی که حالش گرفته باشد نمی رود تورم را بالا ببرد، عوضش ساکت می نشیند. به دل هم نمی گیرد. مطمئنم اگر ماه بانو رئیس جمهور بشود روابطمان با آمریکا عالی می شود. تازه دستپخت ماه بانو فوق العاده س. دستپخت کدام یک از این ۶ نامزد خوب است؟ فقط یک مشکلی دارد این است که مهندس نیست. ولی درد کشیده ی کثافت کاری های این جامعه هست. مثلا پیش پای شما حقش را خوردند ۲ لیوان آب خنک هم رویش. ماه بانوی ما هم بد و بیراه می گفت به مملکتی که نمی شود هیچجوره حقش را گرفت. خب مسلما من به ماه بانو رای می دهم دیگر.


- باید فکر کنم ببینم به کدامشان رای بدهم به نفعم هست. من یک لپ تاپ می خواهم بخرم. قالیباف که گفت ۲۵۰ هزار تومن ماهانه. اینطوری من ۳۲ ماه باید صبر کنم. برم به نامزدهای مورد نظرم بگویم ببینم کدامشان زودتر برایم لپ تاپ می گیرند بروم رای بدهم بهشان.


- از وضعیت کشور شرمم می شود.

امضاء: خزنده ی تلخنده  

نظرات 3 + ارسال نظر
سفره خاتون دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 22:04

تا باشد از این سرشلوغی ها‌!
+‌ماهم شرممان میشود...

بندباز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 13:45 http://dbandbaz.blogfa.com/

امروز تصادفی کلیپ صحبت های کارگران معدن با روحانی را دیدم. من هم شرمم شد از وضعیت کشور. خیلی سال است که دارد شرمم می شود اما ظاهرا این روند و سیر نزولی به سمت قهقرا ادامه دارد و این سال ها شتاب بیشتری گرفته است. راهش این نیست. یک وقت هایی مرگ لازم است. مرگ چاره است.

رهگذر سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 18:25

:)))))))))
ماه بانو نمیخره لپ تاپ؟؟؟؟ :))))
جدی میرسلیم دانشگاه ما درس میده ؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد