بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 283: یه همچین چیایی توو خودم دارم

بحث علاقه ی تحصیلی و شغل داغ شد، گفتم یک نصفه نیمه تعارف بزنم!


سایت www.sokanu,com البته همه اش free نیست، اما در حد سنجش اولیه اش را اجازه دارید انجام دهید. یک تست حدودا چهل دقیقه ای در مورد تجربیات و اهداف، علاقه، محیط کاری و ... انجام می دهید (بر پایه ی همان تست استاندارد تحصیلی) و بعد به شما می گوید که چه رشته ای برای شما بهترین است.


مثلا من از بین 30-40 تا کاری که برایم sort کرد، بالاترین و پایین ترینش را نمونه آوردم:


- بازیگری!!




- روحانی :|





- برنامه ریزی بازیافت محیط زیست: اگر درست ترجمه کرده باشم مثلا!




- ریاضیدان... مثلا قابلیتش را دارم!




- مهندس رباتیک



اصلا یعنی خودشناسی در حد و اندازه های استاندارد های جهانی!

امضاء: خزنده ی آگاه  

نظرات 12 + ارسال نظر
یوسف جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:06 http://singinginthewind.blogsky.com/

اول اینکه از جمله انگلیسی ت خیلی خوشم اومد و باید بگم جمله ت از پهنا تو حلقم !
دوم اینکه آخه شما قیافه گریگوری پرلمان رو دیدی؟؟ من خودم خل و چل هستم به اون میگم خل و چل !! ببین اون دیگه کیه !!

والا من ریاضیدان واقعی زیاد دیدم، خیلی آدمای شیک و باکلاسی هستن معمولاً. نمی دونم این گریگوری چرا سالی یه بار حموم میره !!

اوه اوه... الان دیدم. این آقا touch of insanity نیست. tides of insanity ه

یوسف پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:08 http://singinginthewind.blogsky.com/

ولی مثلا مهندس رباتیک با شخصیتم جور بود، بیا رشته‌هامون رو عوض کنیم، تو ریاضیدان تر از منی فک کنم

نمی دونم شایدم به سوالا خوب جواب نداده باشم، شایدم خیلی مث ریاضیدانای دیگه منزوی نیستم و اخلاق خاص ندارم. اون خل و چل بودن گریگوری پرلمان رو ندارم فک کنم

هر کسی یه جور خل و چله برای خودش

ولی اگه هم نداری حتما یکی جور کن برای خودت. به قول معروف:
there is no genius without a touch of insanity

آویشن پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:43

تیکه ی روحانیش خیلی جالب بود.البته منظورش احتمالا پدر روحانی بوده نه روحانی ایرونی
الان با موبایل آنلاینم حوصله تست ندارم ولی بعدا انجام میدم چون به نظر جالب میاد

من توانایی آخوند شدن دارم در حد تیم ملی. اگه بخوام خوب مغلطه می کنم. انقد آدما رو دیندار کرده م البته بی دین هم کرده م. هر کی به شرایط خودش از من تاثیر گرفته

یوسف پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 19:51 http://singinginthewind.blogsky.com/

خب من استعداد بازیگریم بیشتر از شماس و استعداد کارگردانیم از اونم بیشتره. ولی استعداد علوم سیاسیم در حد استعدادهای اولیه م هست، با اینکه خوشم نمیاد اصن. خوانندگی رو دوس دارم و فک کنم استعدادشم حتی داشته باشم ولی پرمیوم هس. موزیسین م خوب نشد نمی دونم چرا ؟ اونقدرا داغون نیستم تو موسیقی
احتمالا توی چیزای مربوط به علوم پایه، مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی و اینا هم خیلی استعداد دارم که چون پرمیوم بودن نیومده بود.

من اول ریاضیدان بود، دوم استاد دانشگاه، هفدهم توسعه دهنده وب و سی و چهارم مهندس رباتیک و بعدش ژنتیک و آرشیتکت و طراح گرافیک و ... بود. کارگرساختمانی، مسئول فروش و روحانی هم آخراش بودن، یعنی روحانی آخرین بود.

البته جزئیاتش تو وبم هست.

لابد موزیسین هم پرمیوم بوده. من نمی دونم یعنی انقد پول پرستن اینا؟ خب یه بار عین آدم همه ی شغلا رو نشون بدید دیگه
دیدم جزئیاتشو. ریاضیت با personality ت یکم ناسازگاره فکر کنم باید بیشتر به خودت تلقین کنی که : من می توانم

مدیکو خانوم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:03 http://brightfutureee.blogsky.com

خیلی وبت بهم حال میده :)
میرم بلاگفا هم میخونمت
چرا سال ٩٣ چیزی نبود؟ کنجکاو شدم خب :/

سال 93 دست گل بلاگفاهه همه ش از دست رفت!

فرانچسکا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:31 http://meinthemirror.blogsky.com

بازیگر؟
روحانی؟؟؟
جل الخالق!!!
چه قابلیت هایی داشتی خزنده رو نکرده بودیاااا

نه!! بازیگر و روحانی آخرین انتخابام بودن یعنی شغل هایی که کمترین توانایی رو دارم توشون

یوسف چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:24 http://singinginthewind.blogsky.com/

منم تست ش رو انجام دادم، ببین چقدر طولانی بود که حوصله من سر رفت ! ولی تموم کردم، حالا امروز یه پست طولانی نوشتم، ولی فردا نتایجش رو میگذارم. راستی میشه یکی استعداد بازیگری ش کم باشه ولی استعداد کارگردانیش زیاد ؟؟ و اینکه چرا من با اینکه از سیاست خوشم نمیاد ولی توی علوم سیاسی نمرات بالایی دارم ؟؟
و خب کاش خیلی از شغل های جالبش پرمیوم نبودن!! شانس آوردم ریاضیدان بودن جزوشون نبود !

از کلمه ی premium متنفرم همیشه یعنی: نمیتونی ببینی بقیه شو!
خب شاید واقعا استعداد داری. تست کن اصلا شاید رئیس جمهور شدی

من ریاضیدانم دوم شد، رباتیک 26 م. اولیش premium بود

شیما چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 19:01

هعی! یادش بخیر تو دوران طفولیت (همین دو سال پیش!) ما هم به رباتیک یه گرایشایی داشتیم! واقعا نمیدونم جریان چی بود یا من چی توی خودم دیده بودم که فک کرده بودم اصولا بدرد کارای عملی و خفن میخورم! چون الان دقیقا برعکس فک میکنم!

چقد ازین تستا میدید خزنده جان! انقد که شما توی اینجور تستا سماجت دارید اگه من توی شیمی داشتم الان 30 درصدم کمه کم میشد 50

چرا شما نرفتی آزاد قزوین رباتیک بخونی؟

خب من ترم آخر کارشناسی با مقوله ی رباتیک آشنا شدم. برای ارشد هم بهترین جا همین دانشگاه خودم و شریفه. قزوین رباتیکش قویه ولی چیزی که من میخوام بخونم سیستمای دینامیکیه. ینی یه شاخه از رباتیک. قزوین روی کل ماجرا با هم کار میکنه سوا کردنی نیست

نیمه سیب سقراطی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:30 http://1ta414.blog.ir/

روحانی :)))

بهم نمیاد؟

یوسف چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:54 http://singinginthewind.blogsky.com/

یاد نید فور اسپید افتادم و توانایی های ماشینا در زمینه های مختلف !!

شما یعنی به دنیا اومدید برای مهندس رباتیک شدن

واسه من عجیب نبود که ظرفیت ریاضیدان شدن دارید، چون مهندسی رباتیک با ریاضی خیلی اشتراک داره، مخصوصا با ریاضیات قرن اخیر !

منم برم تست رو انجام بدم ببینم میتونم صد در صد ریاضیدان بشم ؟؟

آفرین من هی میگم چقد آشناس این نمودارا! پس شمام NFS بازی!

- بی نام - چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:43 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

این قسمت پاسختون خیلی جالب بود:
" یعنی همونو نشون می ده که خودت به احتمال زیاد می دونی"!
+ عجب احتمالی :)

من خیلی فکر کردم به این کامنت ولی آخرش متوجه نشدم مشکلش کجاس . اگه خیلی مهمه توضیح بده متوجه بشم

- بی نام - چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:43 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

همون فال حافظ خودمونه!!!!!!
هر چی دوست دارن تفسیر می کنن!!!!!!!!!!
+ هان؟!

نه زیاد! آخه یکمی واضحه که آدم خودش بر اساس علاقه هاش شغلشو سعی می کنه انتخاب کنه. این برنامه هم تاییدیه ای هست روی اولویت هات! یعنی همونو نشون می ده که خودت به احتمال زیاد می دونی

ولی مثلا من این environmental planner رو نمی شناختم. ولی توضیحاتش رو خوندم جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد