بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 315: فصل لکه گیری

بعضی ها به انصاف خیلی بلدوزر دقیق و با حوصله ای هستند. همه ی کارهایشان را ریز به ریز و پشت سر هم انجام می دهند. مثل این ماشین های غول پیکر دروی گندم که خط به خط زمین را کچل می کند و می رود جلو. یک خوشه هم جا نمی گذارند. ولی من هیچ وقت نتوانستم بلدوزر دقیق و باحوصله باشم، و توی انجام کارهای روزمره ام خوشه خوشه گندم جا گذاشته ام. سبک کاری من، سبک رنگ کردن دیوار است. اول یک دور گچ و بتونه، بعد یک لایه ی بی دقت رنگ، بعدش با فرچه ی کوچکتر لکه گیری های ظریف.


کم کم دارم نزدیک می شوم به شروع دانشگاه ها و فرصت انجام برخی از همین کارهای ناتمام باقی مانده دارد تمام می شود. امروز تصمیم گرفتم بعد از مدتها گچ کاری، لکه گیری را شروع کنم. در یکی دو روز آتی باید سری به دندان پزشکی بزنم. ورزش های زانویم را شروع کرده ام. تسویه حساب دانشگاه را انجام دادم، سی دی پایان نامه را زدم و شنبه باید بروم تحویل بدهم. بعد از مدتها چندباره فرانسوی را شروع کردم، و دستی هم به سر اتاقم کشیدم. حالا درست است که روش عجیب غریبی هست، ولی خب IDM هم به همین سبک دانلود می کند! به نوار آبی سوراخ سوراخ باکس دانلود IDM دقت کنید که کم کم پر می شود...



امضاء: خزنده ی دانلود منیجر  

نظرات 5 + ارسال نظر
نیمه سیب سقراطی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:33 http://1ta414.blog.ir/

یا خداااااااااااااا ...
من تا شروع دانشگاه انقدر کار دارم انقدر کار دارم باید بنویسمشون یادم نره !
یه 6 ماهی میشه میخوام برم چکاپ چشم پزشکی و آزمایش خون و تازه عکس 3*4 هم ندارم واسه ثبت نام دانشگاه :|
من از اونام که یهو می افتن رو دور ِ تند و همه چی رو پیش می برن !
فقط باید روشن شم ! :)))

آخ آخ خوب شد گفتی... منم عکس ندارم!

جی کوییک شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:06

آقا یعقوبم یه پول زیادی از آدم میگیره، بعد انقدر مجبورت میکنه خرید کنی تا جاهای خالی پولی که دادی پر بشه!!

اگه اول بذاره آدم به حد کفایت خرید کنه، بعد کم کم پول بگیره نیازی به گشتن دنبال پول خردم نداره!!

خیلی بیربط با پراسس مشابه!

اگه این کارو نکنه، این قد پول درنمیاره. شمام اگه اینکارو نکنی، این قد نمیفهمی!

خب در کمال بیربطی، من ربطش رو فهمیدم و شما هم موفق شدی که متعجبم کنی که الان این "جی کوییک" کیه. هر موقع خواستی، خودتو معرفی کن ای دکه ی-آقا-یعقوب-شناس!

آسمان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:00

واى چقدر من این پنجره ى دانلود IDM رو دوست دارم:)))))
از لحظه هاى شیرین زندگیمه وقتایى که منتظرم دانلود کامل بشه
اى خزنده ى دانلود منیجر جان ، من پست ها رو میخونما اما خاموش طور.همچین حس کامنت دادن ندارم این روزا.حلالمون کن:دى

کلا ایرانیه و دانلوداش!
بله حضور بی صدای شما حس می شه در اینجا. تشکر!

مهران شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 06:19 http://mehran.blogsky.com/

من هیچوقت نتونستم کارهام رو دقیق و با حوصله و سروقت انجام بدم. بیشتر شبیه نرم افزار دانلود منیجرم توی بازه ای هستم که فایل pause شده و بعدش کاربر از یادش رفته ادامه اش رو دانلود کنه. شاید حتا لینک از سرور برداشته شده...

از این pause های توو مخی!

آلفا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:59

میدونی چی نوشتنت رو دوست دارم که میخونمت خزنده؟
اینکه حس میکنم بعضی وقتا تو مغز من نشستی و داری مینویسی.
همینقدر نزدیک به افکار و....
.
.
.
خوبه، ولی من دقیقا برعکسم، یعنی مثلا اگه تصمیم بگیرم اتاقمو جارو کنم، حتما به پذیرایی و اتاق دوم و سوم و اشپزخونه م کشیده میشم.
یهو ئم شارژم تموم میشه.
به نظرم سیستم دانلود منجری سیستم معقول تری میاد.
ولی با شناختی که از خودم دارم، اگه یه چیزیو نصفه ول کنم، میـــره تا شنبه که انجامش بدم!...

من هر موقع خواستم اینجوری کار کنم به بن بست خوردم! برای کنکور هم گفتم یه روز فقط فلان درسو می خونم، روز بعدش فلان درس. ولی خیلی زمان از دست می رفت. شیوه ی کاری من اسمش "پنیر سوییسی"ه :دی یعنی توی وقت اضافه بین کارهای اصلیت، بقیه ی خرده کارا رو هم انجام می دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد