بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 344: اپلایر

من ته تهش هم هیچ چی اگر نشدم، کار گیرم نیامد، خارج نرفتم، ادامه تحصیل ندادم، دختر یک آقای پولدار را نگرفتم، دزدی و اختلاس نکردم، باز هم یک آپشن جلویم باز است. اینکه بروم یک آژانس اپلای بزنم تجربیاتم را به فروش برسانم.


اول ها که انگار سایت ها را به خط میخی نوشته بودند. هر چی می گشتم مگر اطلاعاتی پیدا می شد؟ بعدش کم کم دستم راه افتاد تا رسیدم به اینجا. الان چشم بسته در 24 ثانیه ماکزیمم، شرایط admission requirement را پیدا می کنم، پیج اساتید را باز می کنم و فیلد های مورد علاقه شان را لیست می کنم، آدرس lab ها و center ها را هم در می آورم. یکی از دوستان که حسابی عاصی شده بود از دست این فرآیند دانشگاه پیدا کردن، دیروز و پریروز مرا کشاند برد خانه اش که بشینیم با هم دانشگاه پیدا کنیم. برگشت گفت:" مثلا فلان دانشگاه رو ببین تو که می گی راحت پیدا می شه... هیچ اطلاعاتی نیست توش" من هم همینطور که داشت حرف می زد همه ی اطلاعات همان دانشگاه فلان را برایش آوردم. الان احساس می کنم یعنی در این حد تخصص پیدا کرده ام!


البته دانشگاه پیدا کردن خودم تمام شده. لیستم را بسته ام و دیگر وقتم را در بست گذاشته ام پای خواندن خود رشته ام، پیدا کردن مقاله، حرف زدن با اساتید و غیره. ولی فعلا نیمچه خیرمان به این و آن می رسد سر همین جور کردن اطلاعات اپلای. خلاصه که اگر هیچ کاره شدم، می توانم یک آژانس اپلایینگ بزنم و بشوم اپلایر


امضاء: خزنده ی کارآورین  

نظرات 7 + ارسال نظر
عاطفه پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 12:48 http://www.feshorde.blogsky.com

عاقا من یه پولی بدم واسه منم پیدا میکنی؟ اطلاعات اپلای و اینا ...?

بگو ببینم چه می شه کرد، ولی زرنگی؟ اول می ری اونجا، بعد به دلار و یورو حساب می کنیم

جی کوییک دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 18:47

شما سیگار کشیدن رو ترک کن!شش های من،دود سیگارو پس میدن تو دماغ تا طرف خفه شه!تا بسازم،عادت کن نکشی:-D

خب شش های الان چیکار می کنه مگه؟ دود رو بر می گردونه توی دماغ دیگه.

حالا بساز ببینم چه کاری از دستم بر میاد

جی کوییک دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 09:03

اعصاب نداریا خزنده!اصن نمیخوام!اپلای م نمکنم!ترک تحصیل م میکنم

حالا تا آخر این ترمو برو بعد ترک تحصیل کن

شش من چی شد پس؟ بساز دیگه

شیما یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:19

حالا مثلا بذارم کلب الحسین غلامعلی بدردت میخوره؟!

همون غلامعلیش کافیه. تصویب شد پس؟

جی کوییک یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:51

خزنده منم میخوام برم.شده روز آخر دم هواپیما دلم بگیره نرم و دل مامانمو شاد کنم.میخوام تایید بگیرم از استادای خوب!!!

باید بیام یاد بگیرم ازت!مهندسی بافت هرچی گیرت اومد ارجاع بده به من.ببین شش مصنوعی ای چیزی نمیسازن؟استخونی،مفصلی،پای خزنده ای چیزی!قلبو که ساختن از دست رفت لامصب!تو منچستر تجاری شم کردن!!

یه ماموریتم دارم.تو رو به خواننده های وبت نشون بدم!واسه اپلای م نیام برا این میام!!

راستی شیما به من شیرنی داد،تو پیگیر نشدی موندی!!کلی م چسبید.جات خالی!!

شش مصنوعی ساختی اولین مشتریت خودمم! برو ببینم چیکار می کنی.
ماموریت غیر ممکن داری پس. همون واسه اپلای برو بهتر به نتیجه می رسی

+ اشکال نداره. ما همیشه در شیرینی خوران پیچونده می شیم این دفعه هم روش

شیما شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:02

میذارم حالا یه چیزی

نه دیگه بگو دقیقا چی. حالا اومدیم گذاشتی سیما. به چه دردم می خوره؟

شیما شنبه 11 مهر 1394 ساعت 02:21

خزنده اگه رفتی اسممو عوض میکنم!

چی می ذاری؟ بگو ببینم ارزش داره بیشتر تلاش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد