بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 345: این تن بمیره این یک بار!

برادر. دوست عزیز. اسمت هر چیزی که هست، خدایا، نیروی مطلق، روح طبیعت، نیروانا، پروردگار... هر کسی که مسئول امور این دنیای قاطی پاتی هستی! سه سال هست هی سرد و گرم می کنی من بدبخت را. هی می شود، هی نمی شود، هی خوشحال می شوم، هی توی ذوقم می خورد... می دانم، خودم می دانم آدم باید دنبال 1000 تا کار بیافتد تا یکی اش درست بشود. ولی تو هم باید بدانی من دنبال 999 تا کار رفته ام تا الان و نشده! الان نوبت شدن هست. این یکی فرصت فوق طلایی هست! لطفا، Please، Por favor, Bitte, S'il vous plait این یک مورد را یک دستی بگیر که درست پیش برود! انصافا کم نیست که این همه وقت گذاشتیم پای ماجرا؟ یعنی باید بیشتر از این تلاش کنم؟ خیلی نامردی می شود اینطوری! تازه من که نیستم. آن سه چهار نفر دیگر هم دوبرابر من دارند تلاش می کنند. کم هست هنوز؟ نیست دیگر اذیت نکن!


ببین من آزارم به یک مورچه هم نمی رسد. بخاطر این بی خطر بودنم هم که شده یک جایزه بده دیگر! فردا صبح بیدار شو قشنگ، روی کار من تمرکز کن. امداد غیبی برسان. دوست دارم فردا شب با دل خوش قدم بزنم توی پیاده رو به سمت ایستگاه مترو. من زیاد مزاحمت نشده ام توی این چند سال. خودت در جریانی که. این یک مورد خیلی مهم بود که مصدع اوقات شدم.


با تشکر. روز و شبت بخیر

امضاء: خزنده ی منتظر  

نظرات 8 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 13:42

سلام
من بهعنوان یک بی‌طرف عرض می‌کنم اشتباهت همینه که مستقیمن به خودش نامه‌نگاری می‌کنی! نامه‌های مستقیم زیاده و بعیده که رسیدگی بشه... به نظرم به همان مدیریتی که نامه زده بهت بنویس!
اسم مدیرتشو دیدی!؟
یه وقت فکر نکنی من‌درآوردیه ها!!! ما عین همین مدیریت رو توی سازمان‌مون داریم

از این به بعد انگار باید بیشتر یاد بگیرم متابروکراسی رو... مث اینکه تا الان کلاهم پس معرکه بوده با این تفاسیر!

شیما یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:21

چی شد فرصت کاری علمی تحصیلی همه چیت؟!

هیچ... پوچ از آب در اومد. خر ما از کرگی دم نداشت

آسمان یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 20:42

چى شده بوده خزنده جان
اگه زودتر اومده بودم لااقل یه انرژى مثبتى چیزى میفرستادم
حیف شد دیگه
بیا خبر بده ببینیم چى شده
امروز فرداى دیروزه دیگه:دى

نیومدی از دستم رفت دیگه! انرژیتو نگه دار واسه فرصت بعدی این که نشد

جی کوییک یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:43

درست شد؟

خدا راست میگه دیگه!نچزونش بنده خدا رو بیخ گوش ما!!بخاطر ما!

خیر! خدا شوخی داره با ما. دوربین مخفی بود در واقع

میله بدون پرچم یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 16:15 http://hosseinkarlos.blogsky.com

دوست عزیز
با سلام و احترام
پیرو بازدید سرزده مقام باریتعالی از وبلاگستان و مشاهده برخی موارد از جمله درددل‌های جنابعالی، ضمن توبیخ مسئولین مربوطه، دستور فرمودند که در اسرع وقت مورد درخواستی شما برآورده گردد. با توجه به اینکه در دبیرخانه این مدیریت درخواست‌های شفافی ثبت نشده است (مورد آخر گزارش شده درخواست مجوز آژانس اپلای می‌باشد) لازم است که جناب‌عالی درخواست موردنظرتان را به صورت شفاف و دقیق به این مدیریت ارسال نمایید.
با تشکر
مدیریت توسعه استراتژی‌های پشتیبانی و وظیفه‌ای
............
پ ن: با توجه به این‌که احتمال دارد در روزهای آتی از جانب مسئولین توبیخ‌شده مزاحمت‌هایی برای شما ایجاد شود توصیه می‌شود مراقبت‌های لازم را اعمال نمایید. بدیهی است در جنین مواردی مسئولیتی متوجه این مدیریت نمی‌باشد.

با سلام خدمت باریتعالی و اینا

متاسفانه دستورات جنابعالی توسط کارمندان زیر دست پشت گوش انداخته شد، ضمن درخواست برای برخورد قاطعانه با این کارشکنی های حکومت براندازانه، از توجه مضاعف شما تشکر نموده و سعی می کنم دفعه ی بعد سریعتر درخواست این حقیر را زودتر به دست جنابعالی برسانم تا از بارش رحمت بهتر بهره مند گردم

با تشکر

مدیکو شنبه 11 مهر 1394 ساعت 20:03 http://amnesia.blogsky.com

منتظر چی هستی؟ اپلای کردی؟

نه یه فرصت عالی کاری، تحصیلی، علمی، همه چیزیه! اپلای که شیش ماه دیگه اگه عمری باشه

شیما شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:12

جریان چیه؟!
ایشالا که ردیف میشه!

جریان ردیف بشه، قابل توضیح می شه... فقط بشه!
خدا از دهنت بشنوه

آلفا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 17:07 http://unimodal.blog.ir

اِن مع العسر یسری
خزنده!
به اندازه تلاشتون نتیجه میبینین
مطمئن باش
...
همه پستارم پشت سر هم نوشتی، حوصله م نمیذاره برگردم واسه هرکدوم جدا کامنت بذارم!:دی اِم پی تری میکنم

اون اپلایو من مزاحمت میشم پس، رفاقتی دیگه:دی
خزنده ی آدینه م فقط از خودت برمیاد، مریخی :|

اون گذاشتمم منظورم ادرس بود بچه جان، نه عکس :)) فضول :دی

بله از اتاق فرمان می گن که بعد از هر سختی آسانی ای است... ببینیم این یه مورد بالاخره درست می شه یا نه!

+ اپلای رو که رشته و گرایش رو بده، اکسل تحویل بگیر. شیرینیش هم تضمینی. روز قبل اینکه خواستی بری اونور, مهمون می کنی رستوران برج میلاد. یا می خوای اصن برو مطمئن بشی، بعد برام بلیط بعلاوه ی رزرو رستوران هتل سزار لاس وگاس رو بگیر. انتخاب با خودت
+ مریخی خودتی. من بین الکرواتم نماینده ی منظومه ی شمسی
+ اون گذاشتمت هم هنوز نفهمیدم :دی بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد