بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 359: جنون سرعت

خب تقصیر من نیست که. وقتی بعد از 56 lap مسابقه که آدم از زور هیجان می خواهد خفه بشود، لوئیز همیلتون برای تماشاگران دست تکان می دهد، و مهندسهای تیم مرسدس هم می پرند بغل همدیگر و خوشحالی می کنند، منم دلم می خواهد عضو تیمشان باشم و با قهرمان شدن همیلتون بالا و پایین بپرم. اصلا تا بحال یک راند فرمول 1 را نگاه کرده ای ببینی من چه حسی دارم؟ اصلا من بعد از اینکه کارهای خودم را کامل کردم، مثلا 5-6 سال دیگر، می روم کلی روی سیستم کنترلی ماشین های فرمول 1 تحقیق می کنم و برایشان تز می دهم، بعد می روم بست می نشینم پشت در مرسدس می گویم من را هم بازی بدهید. اگر بازی ندهید می روم با تیم ردبول همکاری می کنم، با اینکه از ریکیاردوی تخس خرابکار خوشم نمی آید.



امشب هم بالاخره قهرمان سال 2015 مشخص شد. از امسال یک مسابقه ی کانادایش را دیدم که بزن بزن بود، یک مسابقه هم بلژیک و یکی هم مجارستان بود اگر اشتباه نکنم. امشبی هم آمریکا بود که با گند کاری روسبرگ، همیلتون اول شد و قهرمانی اش را قبل از سه مسابقه ی آخر نوش جان کرد. امشب هم خیلی خوب بود! یک 2 ساعت لذت بخش... البته به پای آن جنگ پیست کانادا نمی رسید. خلاصه که بعله. این هم یک فانتزی دیگر خزنده. بالا و پایین پریدن توی پیست فرمول 1 زیر آسمان ابری و کنار هیولاهای سوپرسریع

امضاء: خزنده ی راننده  

نظرات 4 + ارسال نظر
برنا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 16:12 http://Www.newday2014.blogsky.com

این یکیو بدجور پایه ام.....

حرف نداره!

7660 دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 14:56

آدمی مثل تو به هر چی اراده کنه میرسه این که چیزی نیست:)

اصن قدرت عجیبی حس کردم درونم با این کامنت!

جی کوییک دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 11:50

همین الان فهمیدم 4wd یعنی 4 wheel drive !!!

حالا برو ببین DRS یعنی چی :دی

جی کوییک دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 11:46

هیچوقت این حسو نمیفهمم خزنده!
طلای یک المپیاد نجوم 2010، برق شریف میخوند،ترم هفت،بخاطر تداخل درساش با مسابقات اتومبیلرانی،دیگه دانشگاه نرفت!
فرت فرت قهرمانم میشه ها....اینور اونورم میره...خیلی به نظرم odd میومد اما گویا نیست چندان!
موفق باشی راننده!

من چندان علاقه ی وافری به اتومبیلرانی ندارم. فرمول 1 ولی خیلی هیجان انگیزه. مخصوصا اگه یه کاره ای باشی توی یکی از تیما. اصن نمی تونی تصور کنی چقد... شش روز دیگه راند مکزیکشه. البته قهرمان دیگه معلوم شد و هیجانش مث مسابقه های قبل نیست ولی یه بار بشین 2-3 دورش رو فقط نگاه کن مشتری می شی. شبکه ورزش خودمون می ذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد