بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز 366: بیایید برگردیم

قبول... قبول می کنم که کم آوردم... تظاهر کردن جواب نمی دهد. "انکار" به دست نمی شود جنگید. باید بپذیرم... بپذیرم که مشکل وجود دارد. قبول... پذیرفتم. حالا اجازه دارم برگردم؟ برای یک بار هم که شده بگذار برگردم به قبل از تمام این ماجراها. می توانم. می دانم اجازه می دهی.. ببین، حتی می خواهم بعد از مدتها یک کتاب بگیرم دستم! من امروز 5 ساعت و نیم شوبرت گوش کردم! من می توانم همانی بشوم که بودم. فقط اجازه بده همه چیز را رها کنم. از فرار به سمت جلو خسته شدم. هر تلاشی که برای بهتر شدن وضعیت می کنم، یک خراش دیگر می شود روی شانه ام. من نمی فهمم. من هیچ کدام از شما ها و زندگی تان را نمی فهمم. شماها در چشم من مثل یک موجود فضایی بیگانه هستید و من هم احتمالا در چشم شما یک پازل 20000 تکه که 1000 تا تکه اش همین الان زیر مبل و پشت پرده گم شده است. من هیچ کدام از رفتارهایتان را نمی توانم درک کنم. من نمی توانم مشکلاتتان را بفهمم... من نمی توانم. من از ندانستن و نفهمیدن متنفرم. من وقتی نمی دانم و نمی فهمم می خواهم سرم را بکوبم به دیوار.


- دلم کالوینو می خواهد. کوزیمو روندو... بارُن درخت نشین... چقدر راحت می توانست غیبش بزند! و چقدر هم راحت می توانست برگردد


- نباید توی این وضعیت بمانم. زندگی ام را گذاشتم پای درست شدن شرایطی که الان دارم... من را ببخش. اما نمی توانم قبول کنم چیز دیگری بیاید و همه چیزم را به هم بریزد. متوجه می شوی که چرا اینقدر خودخواهم ... نه؟! می دانم که درک می کنی.


امضا<: خزنده ی نفهم  

نظرات 4 + ارسال نظر
جی کوییک یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 17:54

مورد داشتیم طرف یه عمر انکار کرده، انقد انکار کرده که تو غربت ترکیده مرده!

میدونی چرا؟! چون اونا که لاینحل ها رو به زندگی های ما تحمیل کردن، هیچوقت نفهمیدن چه زجری دادن بهمون.اینطوری شد که نفهمی اونا مارو به این نتیجه رسوند که انکار بهترین راهه.فارغ از اینکه روح ما ، دلخوش کنکای مسخره رو بیشتر از یه مدت کوتاه برنمیتابه.

باید با واقعیتا رو به رو شد.حتی اگه مجبور بشیم زندگی یه اشل پایین تر اما با آرامش روحی رو انتخاب کنیم.

7660 یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:29

درک می کنه انقدر خودتو ناراحت نکن!!
خزنده جان گاهی هم که یه جوری می نویسی کسی نفهمه حداقل یه خطشو یه جوری بنویس دو نفر بفهمن قربونت:)

خودمم راستش گاهی نمی فهمم! خوشم به هوش اونایی که می فهمن!

نهال یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 11:36 http://fazmetr.blogsky.com

چقدر یاغی گری کوزیمو خوب بود ، اما تو شبیه به اون نیستی

نیستم... اصلا

میدیا جمعه 15 آبان 1394 ساعت 23:32

ای بابا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد