بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۵۰۹: Dog Shiver

شرایط طوری بود که بعد از ماهها، مجبور شدم یک شب را به «پرزنت درست کردن» و «مقاله خواندن»  بگذرانم (نه صرفا کد زنی)، و جدا از حس خوابالودگی که از فرق سر تا نوک پایم را فرا گرفته بود، احمقانه لبخندی به لب داشتم بخاطر «تحت فشار بودن» دوباره. ماه بانو دوره ی سرماخوردگی اش را طی می کند، و همانطور که اون همین چند روز پیش من را موقع سرماخوردگی ام تر و خشک می کرد، من هم در طول شب برایش کیسه آب گرم می بردم و پتویش را صاف و راست می کردم. هنوز نوامبر نرسیده و خانه طوری سرد شده که باید با لباس اضافه بگردیم و با لباس اضافه بخوابیم... و از آنجایی که این شرایط اینجا کاملا طبیعیست - حتی شنیده شده که ملت با دستکش و جوراب می خوابند - ما هم سعی می کنیم خارجی باشیم و لباس بپوشیم... شاید البته شکست خوردیم و رفتیم یک بخاری برقی کوچک خریدیم... چراغ خاموش بود و نور زرد چراغ خواب از پشت من می زد و محیط را روشن می کرد، مثل آقای اسکروچ روی لپ تاپ قوز کرده بودم و دانه دانه عکس برای اسلاید هایم انتخاب می کردم. هوا به تاریکی قیر... الکی می گویند It's the darkest before the dawn. اینجا شب از همان ۸ بعد از ظهر the darkest می شود.


صبح زود، با الکس به سمت ساختمان اصلی می آمدیم و من برای توصیف شدت سرما هیچ کلمه ای مناسب تر از «سگ لرز» پیدا نکردم...

- you know... it is the dog shiver

- what? what is that

- when it is so cold that you shiver like a pathetic dog in the snow... that is dog shiver

یک زمانی وقتی کلمه ی dog shiver از طرف یک خارجی به گوشتان خورد، بدانید تهاجم فرهنگی از جانب من بوده که اروپا را فرا گرفته.


- سوپروایزر لطف کرده سر خود من را ثبت نامه کرده توی یک پروگرم دانشگاه TUM که احتمالا جایگزین پروگرمی بشود که الان درگیرش هستم. البته همه ی کارها به روال سابق هست، ولی انگار به حسب کاغذ بازی، یک مقداری قرار است به نفعم بشود... دستش درد نکند


- بعد پرزنت می گفت چندماه بعد ورکشاپ Causal Inference برایم توی TUM ترتیب می بیند که بروم درس بدهم...

I am here to learn things at TUM... not to teach!

Well... you should give it a try


لینک تلگرام

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 17:28 http://dittany.blogsky.com

وای dog shiver عالی بود، الحق نشون دادی که یه آریایی هستی
امیدوارم در پروژه هات موفق باشی و اسمت بره تو لیست افتخارات ایران که تو تیتر اخبار میگن

ممنون!

Maedeh yousefi سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 20:23 http://overthinker9.blog.ir

وای dog shiver واقعا باحال بود ^___^ :دی

کلمه بعدی sugar eating ه که دارم روش کار می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد