بی واژه های قلم یک خزنده
بی واژه های قلم یک خزنده

بی واژه های قلم یک خزنده

https://t.me/limbolurker

روز ۵۳۳: یک workplace جذاب

اگه یک جایی توی همین اینستا و امثالهم وسط چالش کوفته ی قلقی و زهر مار، یکدفعه چالش workplace جذاب راه افتاد، من رو خبر کنید. باورم نمیشه کسی بتونه به کارهای روزمره ش برسه در حالیکه نیوفولدر و asdsds از سر و کول دسکتاپش بالا میره، یا یک wallpaper درست و درمون نداره (لابد یکی از همین والپیپر های آماده ی بدرد نخور). یا اینکه ننشسته سر حوصله یک تم خوب با فونت و رنگ فونت و لاین اسپیس جذاب برای IDE انتخاب کنه. بنده ۱ ماه قبل به شخصه یک روز تمام وقت گذاشتم و سر تا پای لپ تاپ رو سیاه پوش کردم. هر اپلیکیشنی که dark mode داشت فعالش کردم. تم IDE و ترمینال و ژوپیتر تایپورا و همه چیز رو مرتب کردم. والپیپر مورد علاقه م رو ست کردم، و ۳ روز تمام با developer یک آیکون پک برای لینوکس اوبونتو issue رد و بدل کردم تا بالاخره بتونم آیکون هاش رو فعال کنم... البته که فقط ما به ظواهر نمی پردازیم. معنویات هم برامون مهمه. زین روی مثلا bitwarden ریختم و تمام پسورد هام رو از اول مرتب کردم. تمام شبکه اجتماعی ها من جمله اسلک و تلگرام و مترموست و تاندربرد رو با اکانتم sync کردم، تقویم گوگل رو مرتب کردم تا یکبار دیگه معذب و خجل از بقیه بابت یاد رفتن جلسه ها عذرخواهی نکنم. کلاود سرویس هلمهولتز رو راه انداختم و تمام فایل هام رو منتقل کردم روش. یکبار دیگه فولدر downloads لپ تاپ رو پاک کردم (کثیف ترین و منفور ترین فولدر).





داستان به اینجا ختم نشد. ۱ روز دیگه کنار گذاشتم برای جمع و جور کردن تمام موسیقی های اسپاتیفایم. یه فولدر programming ساختم و دونه دونه track ها رو انتخاب و منتقل کردم... امروز هم نشستم و عکس و لوگوهای مورد نظرم رو روی یک صفحه A4 آوردم تا پرینت کنم و استیکرش رو بچسبونم پشت لپ تاپ. سوال من همین هست. که چطور میشه یکنفر بدون همه ی این کارها بنشینه پای لپ تاپش؟ تازه نه که فقط یکبار برای همیشه اینکار رو بکنه. چطور یکنفر از theme ش خسته نمیشه؟ همین منی که ۲ روز تلف کردم پای dark theme قراره ۲ ماه دیگه سر تا پای لپ تاپ رو light theme کنم. عرض کردم خدمتتون. اگه یکبار از این چالش ها راه افتاد خبرم کنید. جایزه هم میدن؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد